Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~janickujus | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł J. adresZabrze zarejestrowany04.03.2007 @01:23:55 ostatnio na stronie01.11.2011 @13:00:36

Gdy byłem brzdącem to bałem się słów
I przekleństw brzydkich jak diabeł chrztu,
Nawet, gdym szpetnie pomyślał "o ku...!" -
To milczałem jak grób.
Lecz teraz, gdy muszę już ozorem mleć
I bawiąc publikę, zarabiać na chleb,
Choć nigdy nie myślę "o ku...!" itepe -
To klnę jak szewc.

Jam pornografem jest FOTOGRAFII,
Jam w tej parafii największy żul.

Dość mam czasami bezecnych strof,
Więc mówię sobie: od dzisiaj stop,
Na wszystkie świństwa założyć masz
Autocenzury pas.
Lecz jak w tym pasie śpiewać mam -
Tu nawias mnie dusi, paragraf tam,
Więc szybko krzyczę, podnosząc bunt:
O, taki chuj!

Mogę czasami zaśpiewać wam,
że z temperamentem żonę mam:
Pod pierwszym lepszym facetem raz-dwa
Lubi się nago kłaść
Lecz czy muszę tu jeszcze szaty drzeć
I prędko dodawać o niej, że
Wszystko co chodzi, prócz jeża i mnie,
Od razu rżnie?

A gdy nadchodzi kolacji czas,
Lubię przez balkon zerkać na świat,
Na dobrych ludzi idących przez plac
I na wieczoru blask.
Lecz nie proście mnie nigdy o taką pieśń,
Jeśli nie chcecie usłyszeć, że
Lubię patrzeć, jak szlifuje bruk
Za fiutem fiut.

Niejedna z nacnotliwszych dusz
Marzy o chwili, gdy mój trup
Zamknie na wieki jadaczkę swą
Pośród piekielnych mąk.
Lecz niech raczy wielki Manitou,
Który nie zwała na wagę słów,
Do Jeruzalem przyjąć swej,
Gdy przyjdzie śmierć.

Pornołobuza i fotożula
Sprośności króla w parafii tej.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.stop_klatka.fotolog.pl Gadu-Gadu1598748
digarty49 komentarze530 posty na forum2

komputer / sprzęt
różnie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kllaudia    17.04.2010 @07:18:49
~iras    01.11.2009 @08:09:06
miło mi bardzo, że się Tobie podoba
~urbanoDELtoro    31.10.2009 @17:47:10
thx
~abgrund    15.09.2008 @16:57:36
Czejść xD
_______
Ich bin nich faul, ich hab' nur einfach keine Lust!
~deliveranceorchide    12.08.2008 @11:56:47
mój kochany pawi
_______
miasto moje, w Tobie moje niepokoje.
~Deith0    05.05.2008 @19:41:30
dziękuje serdecznie za komentarze. zapraszam ponownie...
pozdrawiam.
P.S: teraz ja zagłebie się w tutejszej galerii :-D
~Nowisia    05.05.2008 @10:22:18
Dziękuję pięknie, jest mi szalenie miło, że poświęciłeś czas nad moją galeria. pozdrawiam serdecznie :}
_______
Deamon's screaming in my head
~marwicz    05.05.2008 @08:08:23
dziękuje ślicznie
~luk71    05.05.2008 @08:02:50
dzięki wszystko zamierzone pozdrawiam
~heart    05.05.2008 @07:07:03
dziekuje
_______
czas napisac tu cos madrego
~aniess    05.05.2008 @03:37:46
dzieki! pozdrawiam
~Afek    05.05.2008 @01:11:43
dziękuje niezmiernie.
_______
fuck now.
suffer later.
~iras    04.05.2008 @22:57:29
dzięki
~MissingGirl    04.05.2008 @22:43:53
dziękuję bardzo
~Fotoimpresje    04.05.2008 @21:08:30
Nie zawsze,
Twoje kadry są przemyslane, i ustawione tak jak Ty to widzisz, ja polegam na szczęsciu
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Fotoimpresje    04.05.2008 @20:55:53
dzieki,
Ale jak czesto w takich zdjeciach rządzi przypadek, tak i tym razem ta sytuacja sie sprawdzila...
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~JFKFOTO    04.05.2008 @20:06:35
też kłaniam się nisko..pozdrawiam.JK
~magdaleny    04.05.2008 @19:54:04
bo Pani się do mnie ładnie uśmiecha i jest przyjemna! (:
_______
~EmiliaPapka    04.05.2008 @19:11:28
Nooo a to był jeszcze spektakl TANECZNY non stop tańczyli
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~Rozyk007    04.05.2008 @19:04:03
hehe a ja myslalem ze ona jest na chodzie
~ttobys    04.05.2008 @19:03:32
oj dzięki
_______
WASZE DIGARTY TO ZWYKŁE BANANY , MOJE TO CHIQUITA
~KaHaHa155    04.05.2008 @18:02:03
ślicznie dziękuje za liczne ocenki
i oddźwięczam sie tym samym
~symbiot    03.05.2008 @11:09:37
Dzięki za szczere opinie pozdrawiam
_______
Nie dziękuj za komentarz tylko odwdzięcz się tym samym.
Cenie sobie solidną krytyke
~polzartem    02.05.2008 @10:12:21
no jest. i samochody mają fajne.
_______
people are fragile things, you should know by now ♪
~polzartem    02.05.2008 @10:10:44
hoho.
_______
people are fragile things, you should know by now ♪
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt